click3 ruangan nufnagg ^^

Monday 14 June 2010

~Meniti Sinar~


"Alhamdulillah syukur" bersyukur 'M' bila melihat resultnya yang baru di update pihak universiti..tetapi riak mukanya tidak nampak kerianagan.. kenapa? 
"aduuhh kena kerja keras lg ni"sebabnya adalah targetnya tidak tercapai even pointernye meningkat.ketenangan diwajahnya tergambar sedikit kepuasan dengan result kali ini kerana ianya lebih memuaskan dr sem genap yang lepas.
 "aku dapat buktikan!!!" yang 'M' mampu lakukannya even busy dengan bermacam program dan bersukan berbanding sem genap yang lepas yang agak mengerikan dan menjadi igauannya...
"so planning selepas ini adalah......". 'M' mula membayangkan hasrat dihati serta keinginan dan azam yang ingin dan sepatutnya ditanam dalam dirinya iaitu walau ape status sekalipun ...........

"Aku mesti Berjaya!!!!!!!!"

   Yeah itulah yang aku rasakan xtahu nak terangkan mcmana yang penting aku kene tingkatkan mutu pembelajaran aku..kene study smart + hard...firstly aku bersyukur sangat2 dengan result aku even ade sedikit ketidak puasan tp dah itu yg tersurat,,,aku tetap terima dengan hati terbuka..aku inginkan kegembiraan seorang pelajar yang berjaya cemerlang..yeahh aku akan cuba yang terbaik "kau boleh!!!!" niatku didalam hati..inilah cabaran aku untuk semester seterusnya harap segala kepahitan yang dilalui sem ini dapat terbalas pada masa akan datang..Allah itu maha adil.xrugi jikalau kita redha dengan ketentuannya. Ameen..xlupa juga jutaan terima kasih bwat ilmu2 yang dilimpahi lectrer sebagai penyampai daripada DIA...even hanya sedikit..ianya tetap berguna..akusgt bersyukur dan seronok belajar dengan kamu semua...jasamu akan tetap kan ku kenang...apa-apapon be your best for the next stage...focus! focus!focus!

No comments:

Post a Comment

~My Life~