click3 ruangan nufnagg ^^

Friday 25 June 2010

~Abah~

abah~~~ mael rindoo~~

Resah, gelisah..ish perasaan apa yng aku rase ni...tetibe rase sebak plak kat hati ni..tgk mak, abah..makin dilanjuti usia mereka lebih2 lagi bila aku potong rambut abah semalam...sedih sangat2..tgk uban2 yang kian menebal...dah tua dah abah..teringat mase aku kecik2 dulu die didik aku...garangnya die..senyumannya..ya Allah banyak pengorbanan abah sebnarnye.dengan anak-anaknya yang ramai dan membesar, membanting tulang mencari rezeki ntuk anak dan isterinya..yaAllah panjangkan lah umur abah..limpah dan rahmatilah dirinya, permudahkanlah segala kerja dan urusannya...murahkanlah rezekinya ya Allah....

Sebak didada aku menahan air mata lihat abah dilanjuti usia...lembut rambut abah...teinga abah..ubun2 abah terasa nak pelok kuat2 cium kuat2 ya Allah aku sangat sayangkan abah...selain mak abahlah yang paling berjasa dalam diri ni..xde yg lain..kini aku masih bersedih ntah napelah rindukan abah??? agaknya kowt... =(

2 comments:

  1. ko anak yang baik.. :)

    salam ziarah.

    ReplyDelete
  2. be cool my friend.dont be sad okay,just pray to them always. may Allah always bless u n your family..

    ReplyDelete

~My Life~