click3 ruangan nufnagg ^^

Wednesday 16 June 2010

~lalala~


~lLalala~ serius boring dok umah kalau xde bende nak wat hehehhe biaselah jiwa muda mestilah nak merayap je kejenye n wta xtiviti ikot kepala sendiri hak3...yang aku ni plak cuti dok memerapkan diri kat umah je ..abeh2 p cc n tgk wayang tu jela aktiviti menarik aku cuti nih...adoyai ini semua gara2 elaun sukan aku yang xmasuk2 tu bengang tahap gaban aku dbwatnye...dala owg waktu cuti kesengkekean haha die wat hal plak nak songlap2 dwet(die tu fhaam2lah sendri) hahaha ape2 pon aku harap masoklah dwet aku tu seblom aku ke destinasi bajet ku 26hb ni hahahaha nak tau aku kemana??? tunggu~~

Xsabar aku nak p bercuti wat pertame kalinye cuti sem aku ni, aku p bercuti wakakaka xdela cuti sgt .berkursus sebnanye tp lebih kpd bercutilah coz kursus tu wat kat resort so aku ni dalah gilekan laut n suasana yg nyaman2 ni mmg siaplah battery camera aku ntah bape kali tukar lah kang wakakakaa ape-apepon arini dah 17hb..tggal beberape hari je lg nak balik campus uhuk2 sedeyhnye nak kene tggal family n adik2 aku yg  3 ketol yg kiut miut nih huhuhu ingatkan nak blanje diowang bile dapat wet elaun..tp nak wat mcmane...pengurusan setan tu wat aku hangen je....geram!!!!

2 comments:

  1. sabo conan sabo...=)

    eh...ainnur ur first follower laaaaaaaa...=)

    ReplyDelete
  2. yeke first commenter la hihihihi~
    ny way thanks fren >^

    ReplyDelete

~My Life~