click3 ruangan nufnagg ^^

Monday 21 June 2010

cakkk!!!! =D

gambar di perlis .. to all my members... seyes xbohong negeri perlis mmg lawa pada waktu malam iaitu bandar kangar...tryla pegi...indah sungguh =)

yayyyy jgn terkezut hehe baruingat nak off 2 minggu kan hahahhaa x expect pon nak online nih..tetibe je akak teman ngajak p libry alang2 sudah kegilaan nak beronline eeeekkoottt ajelah kih3..yela mau x bosan hidupku kat umah tu dala jd sebahagian dalam hidop dah...nak bli broadband???? elaun pon xmasok2 lg ..pagi tadi, waktu pejabat start tros aku serangnye call pengarah pusat sukan...punyelah jahanam pekerjanya sampai pengarah tu sendiri baru tau ade student yg xdapat lagi....adoyai...prihatinlah sket...saket hati aku ndengonye... ni xtaula da masok belom...lau dah masuk alhamdulillahla dapatla pasang prepaid digi broadband...waaahh semangat..xtaula tunang akak aku ckap laju n bile nak pkai je boleh topup..xpakai lnataklah xdela fix fee nyekan..soxdela hutang2 ngee~ xsnonohkan habits aku yg gile online ni hahahaha online2 pon study n tanggungjawab jgn lupe btol x...huhu oklah..aku nak jenguk blogger2 laen pulaaakkkk ariosss =D

2 comments:

  1. fuyooo machoonye yg pakei baju kuning tu...:)

    ReplyDelete
  2. macho ke??huhu orange la cik mia~ =)

    ReplyDelete

~My Life~