click3 ruangan nufnagg ^^

Monday 14 February 2011

new entry released

yeaahhhhhhhhhhhh 
akhirnye dpt ku update blog aku yg selama ini menyepi~~`
rindunye nak menaip
adusshhh seksa aku xdpt update blog dr awal taun aritu 
ni nak salah kan sape??
hurmmmmmmm 
biarlah rahsia..
apa aku nak citer dlm ni....????
mcm2 aku nak cite tau adui tp xtau nak start dr mane...
hehehhehe
 start dr sinila... 
seblom aku balik uni awal taun aritu kan aku keje
so seblom balik tu adela sedikit sebanyak rakaman nostalgia bersama rakan2 sperjuangan ku 
di CHAMEK kopitiam :)
rindunye kat bdak2 tu hehehehe
ehh bkan bdak je sume aku rindu tp xdpat amek gmba sume worker kat situ huhuhu cdeh  gaklaa
huk3 :(

so tgk jela mane yg ade ae.....

chamek kopitiam leisure mall pelangi.
bile nak p lagi huhu

 haaa nila tempat keje aku dulu~~~ besh wooo!!
 eh eh mcm kenalla~~~ kui3
 anneyeung :)

 pak cik ramli~~~ :)

 hello my name is chamek :)

 amat si plakon sinetron yeahhhh!!!

 nila bdak mucuk yg xreti dok diam~~~

si kenit ira n idah

ni jela yang sempat aku rakamkan seblom aku benti keje aritu... mmg enjoy n sempoi keje sini...skali gamba bos aku sniri xamekla... ira tlg abg amek gamba bos ae hehehe

teringin gak aku balik jenguk2 diowang raye cine airtu tp xkesampaian la plak... aku beraye diperantauan jela....ceh gaye mcm raye aku je...

k la si mangkuk nik pon da mengamuk tggu aku ni aku chow dulu naaaa


salllllllaaaaaammaaaatttttt: :)

p/s nantkan update seterusnye :) smile always keep smiling...peace ^^

No comments:

Post a Comment

~My Life~