click3 ruangan nufnagg ^^

Friday 18 February 2011

~i hate flu!!!!~


arini terasa sgt benak otakku,mane taknye dengan flu nye,ngan asgmentnye,adush ape aku nak buat??bangun2 subuh je kepale aku da berat tahap cipan bertenggek atas kepale aku.tp kugagahkan jugak untuk tunaikan fardhu sbg umat islam.. then pas solat aku xtahan gile dah ngan kaen2 plikat aku balun tido balik, sampai mamber aku kluar masuk pon aku bwat xtau je.. soryla geng aku saket xkan xfham lagi n aku cukup menyampah org yg xfaham org ni,mmg paddanla muke aku bwat xlayan je..lntak kau la nak kate ape. dalam pkol 9 lebih aku bangun da xtahan sgt dah aduhhh ape aku nak buat ni..minyak kapak da mcm rase mnak minum je pakai hidung~~~~aaahhhhhh stress tol la bile selsema...ape kerje pon xjd nak bwat.tp nak bwat mcmane dah tu dugaan yang harus ku tanggung~~ redha jela.harap2 la cepatsembuh seyes aku paling benci penyakit ni... batuk ok lg..

semalam aku plan nak p tengok member aku ni coaching volley ball yelaa da minat mg la die xajak tp aku nak la jgak belaja ...skali aku xterbagun daa~~kan btol aku ckp owg kalau kene flu nak wat ape pon xjd~`apela nasib

Ya ALlah sembuhkanlah penyakit hamba mu ini,ampunilah dosa2ku
sesungguhnya aku hamba yang lemah dan xkan lari dari kesilapan~~
ku bermohon ampunan darimu ya tuhan

ameen

so ape lagi lau dah ddok bilik ni karok lagu korea la hahaha~~
sengau pon sengau laa laboo~~

No comments:

Post a Comment

~My Life~